Alla inlägg under september 2011

Av Helena Wedin - 28 september 2011 21:20

Hopp och hej!


Som alla vet som följt mig på FB, så ha jag vart förkyld nu VÄLDIGT länge 5 veckor närmare bestämt. Detta tar rejält på krafterna! Mådde bättre i helgen men åter igen på måndag så börja jag känna av bihålorna. Tisdag morgon kände jag även av halsen igen. Nu orkar jag inte längre! Så ringde läkaren imorse och fick genast komma dit. 

Jag va inte ensam att vara förkyld, det var fullt på vårdcentralen. Efter en undersökning fick jag till svar att jag ha en bihåleinflammation. Sedan fick jag inga tröstande ord direkt. Detta är tydligen vanligt för gravida eftersom slemihinnorna är väldigt sköra och känsliga. Detta kan sitta i tills den lilla kommer ut  

Men om det bara är näsan så är det helt okej. Så hoppas på att resten ger med sig snart, halsen och slemmet.

Nog med att tycka synd om mig själv!!!


Kan meddela att dom senaste dagarna så har magen börjat växa och byxorna börja sitta lite för tajt. Känns kul att det börja synas, då man få det mer svart på vitt att det verkligen händer nått.  Ska se om jag kan lägga ut lite bilder. Där man kan jämföra månad för månad.  

Igår fick jag även en jätte mysig nyhet, en kompis har också fått smått och det blev en pytte liten pojke. Jag hoppas att han växer på sig snabbt och att hon i sin tur samlar krafter och få komma hem snart. Stor Kram på dom!!!


Nu ha jag skrivit av mig lite för dagen och få se om det kanske kommer fler inlägg denna vecka. Kramis på er!

Av Helena Wedin - 27 september 2011 21:27

    

Ni kan ana vilket underbart avslut jag fick på sommaren. 

Bland annat därför jag inte ha bloggat nått, varit rädd att jag skulle försäga mig. Men idag är jag i v.12 och det känns väldigt underbart med overkligt. 


Genom att skriva detta på min blogg och inte på FB ger jag er möjligheten att följa med om ni själv vill och inte bli irriterade på allt detta bebis snack  


Men nu få det vara nog för idag. Dags att sova så man orkar med morgon dagen. Puss och kram på er! 

Av Helena Wedin - 27 september 2011 20:38

Jag ge mig på denna blogg igen. Nu ska vi se om jag kan lägga ut lite bilder av min underbara sommar!


   Borga när det är som finast

   Underbart lite sjö. Kanonväder men ingen fisk. Bara njöt av tystnaden och solen.    Äventyr! Bergsklättring i Skule.   Grottorna vid Smitingen H-sand   Havet! H-sand   En lite promis med dessa sötungar på Slån.    SMÖGEN!!!!!   Så vakert.  Resan gjordes med dessa två underbara   . Blev mycket sol, mys och väldigt mycket dryck  


Har haft en helt underbar sommar där jag gjorde allt som föll mig in!!!   


Av Helena Wedin - 1 september 2011 21:44

Hehehe nu trodde ni allt att jag skulle skriva en massa här. Men så är inte fallet!


Jag tänkte bara se om bloggen levde än. Än ha jag inte gett upp hoppet på sommarne. Vägrar att ha jacka på mig och än ha jag inte tagit på mig långkalsongerna. 

Men efter denna underbara sommar och semester så ha jag inte allt för mycket ångest inför höst och vinter. Kommer säkert bli härligt även detta.


Jag ska lägga ut lite bilder och skriva lite om min sommar. Äventyr, nyheter och upplevelser. Men bloggen få vila e liten stund till. Kommer ha 2 lediga helger efter detta. Då ska jag ta mig tid för ett och annat. Ska även hinna med att hälsa på några som fått klara sig utan mig ett tag. Ha lite ångest. Jag hoppas dock dom bli glada av att se mig i alla fall. 


Nu bli det dock natta. Se om vi slipper hosta, snor och slem ikväll. Natti natt

Ovido - Quiz & Flashcards