Alla inlägg under juni 2011

Av Helena Wedin - 10 juni 2011 23:38

Hopp och hej!!


Har insett att blogg är verkligen inte min grej när solen börjar titta fram. Jag id´s inte ens sitta vid datorn. Nu ha man mobil där man kan titta FB så man hänger med i allas liv. Kan även uppdatera mitt så alla ha koll på det med. Erkänner dock att jag är rätt slö på den fronten också. 


Men lite vad som ha hänt. På jobbet så ha det vart SJUKT mycket nu när det ha vart skolavslutningar och student. Tårtor tårtor och lite tårtor ;) Min arm ser ut som jag ha skurit mig med rakblad... men lugnar alla med att jag ha bara vikit sjukt många kartonger och det bli så där då man ha tidspress på dig.  


Förra helgen så passa J och jag på  att vara i K-fors. Gick en sväng till slottdalsskrevan. Njöt av solen. Umgicks med sis en dag och bror en dag.

Det blev sedan käk och dryck på stan både måndag och onsdag. Sjukt mycigt med uteserveringar.

Blev en Picknick med min bättre tredjedel igår. Jordgubbar och tjej snack i parken längs ån. 


Oj oj oj vad klockan gå. Bästa att man hoppar i säng medans studenterna är någolunda tysta. Nackdelen med att bo mitt i stan!!! Men ha man somna är det lugnt sedan. 

Ska se om jag hinner uppdatera lite imorgon också. För imorgon är en stor dag!!  


Hopp och hej! Det va lite om mig. 

Ovido - Quiz & Flashcards